Sayfalar

19 Mart 2012 Pazartesi

Aşk Mesajları


Yalan Olan İNSANLAR

seni seviyorum derdin. çekip gittin sana değer veriyorum derdin en değersiz şeye değiştin.. beni seviyor musun desem sana yine biliyorum seviyorum diyiceksin ve ben bunun yalan olduğunu bile bile sana inanıcam çünkü ben seni gerçekten sevdim… yalancı sevgilim


sevqiLi

Ben sana SAYGI gösteriyorsam.. Sende bana GÖSTERECEKSİN ..! Ya ADAM gibi SEVECEKSİN.. Ya da sırtını dönüp GİDECEKSİN ..! Sahiplenmeyeceksen .. Rahatsızda ETMEYECEKSİN ! Ya VAR OLACAKSIN .. Ya da HİÇ OLMAYACAKSIN ..! Ya bu işe CAN koyacak SONSUZ OLACAKSIN ..! ……Ya da HİÇ BAŞLAMAYACAKSIN ..! Ya HEPSİN .. Ya da KOCA BİR HİÇ sin ..! [...]

aşk

Ne aradıysam bil ki sende bulmuşum.. Senden öncesi yoktu, seninle VAR olmuşum.. Sende bütün özlemler….. Sende bütün gelecek.. Beni bende arama, Ben artık SEN olmuşum!…

sevmek günahmıı kii acıı cekiyoruzz

kimsenin bana acımasını istemiyorum seviyorum aglıyorum acı cekiyorum neden bilmiyorum ama sevmenin günah oldugunu biliyorum senden ögrendim seni seviyorum dedikce bana acı yaşatın ugruna dagları yıktım yıne de bana bakmadın cünkü sen sevmesini bilmiyosun banada acı cektiriyosunn..

Yoruldum

Yoruldum. Her defasında seviyorum diyip ardından çekip gidenlerden…. Tam buldum gerçek aşkı derken kaybetmekten.. Usandım göründüğü gibi olmayıp hayatima girip kendine alıştıranlardan.. Bıktım artık her defasında mantığımi değilde kalbimin ağır basıp üzülmekten.. Var mi bir çaresi, kalp yarasına bir merhem..

kalbe

KALBE YAZILAN YAZI SILINMIYOR, SILDIM DESENDE BIR IZ KALIYOR, SENDEN KALAN ANILAR AKLIMA GELDIĞINDE, KALBIMDE UYUYAN DEV UYKUDAN KALKIYOR

unutmamak

NE SENI UNUTMAK GIBI BIR ÇABA VAR YÜREĞIMDE,NEDE AŞKIMI KÖRÜKLEYEN BIR RÜZGAR , NE SENI GÖRMEDEN DURABILECEK KADAR GÜÇLÜYÜM, NE DE KAYBETMEYE DAYANACAK KALBIM VAR.

Aşk mesajları

Ne haz var senden ayrı, Ne bir tat senden öte. Bir yüzünü görmek bile, değer bin bir zahmete. Vereceğin her acı gönülden kabulümdür.! Sendeki cehennemi değişmem bin cennete… Ne seni benden daha fazla seven, nede benim sana daha fazla verebileceğim sevgim var. Anla işte seni ne kadar sevdiğimi mavişim… Ne seni unutmak gibi bir çaba [...]

güzel aşk sözleri

Her su bir yol bulur kendine her dağ bir toprak,her gökyüzü bir bulut ama sen benim gibi bir dost bulamazsın… Seğmenden saray gözlüsüne… Her şey yalan dolan bir SEN hariç SENİ düşününce tüm benliğim yok oluyor işte o zaman aşkımın uğruna kurduğum cümleler bile devrik oluyor. Her zaman gül, hayata gülücük saç, gülmeyi benimse, Çünkü [...]

Anlamlı aşk sözleri

Gözlerin gözlerimde, ellerin ellerimde, aşkın içimde ve ruhun bedenimde olduğu sürece seni sevmeye devam edeceğim. Sevgililer günün kutlu olsun!

aşk mesajlari

Ağırdır sevmelerim her yürek taşıyamaz, büyüktür umutlarım her omuz kaldıramaz, her şey olur da şu kalbim, bir tek sensiz olamaz. Birgün bana soracaksın,beni mi yoksa hayatı mı daha çok seviyorsun diye. hayatı diyeceğim, küsüp gideceksin ama hiçbir zaman bilmeyeceksin ki benim hayatım sensin. TEK KALDIM DÜNYADA DÜNYAM OLUR MUSUN? DENİZLER KADAR SEVDİM DALGAM OLUR MUSUN? [...]

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder