Sayfalar

19 Mart 2012 Pazartesi

Damar sözler


msn facebook ve twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinde kullanabileceğiniz güzel şekilli damar sözleri sizler için derledik. Beğendiğiniz damar sözleri profil sayfalarınızda ve fan sayfalarınızda kullanabilirsiniz.
ßen Senin q*TünDen koşacak kaDaR aLçaLMaDım ! aMa Senin q*Tün ßeni aLçak qöReCek kaDaR kaLkTı ! ,)
BaşqaSı oLma qeNdn oL Çünqü PiasaDa ÇaqMa boLO o
ßana DişiLiqinLe DeqiL , KişiLiqinLe qeL !
Ukala Nickler, ukala aşk nickleri, ukala nickler, göt tavan yapmış nickleri, götün kalkmış nickleri
aLkoL GibiSin seNLee SaDece kaFa BuLuyoRm !!))
Ümit weRiRim aMa kapıLmam , seVeRim aMa baqLanMam!
Ben umursamaz değiLim , siz umrumda olmayı beceremiyosunuz ~
# Bana Edebiyat Yapma, Felsefen oLurum `)
BeNi TanıyaN TaNır TanıMayaNa RaNDeVu VereBiLiRim xDxD
Hepte defoLuLaR buLuyoR b€ni yaN saNayi deiL oRjinaL bi Aşk aRıyorum
Ben YokmuŞum Gibi DavRaNırsan Hiç OlmaMışsıN Gibi DavRanıRım~~ KıvraNırsın !,)
méLék*Té ßnm $éYtan*Dâ hânqıSi Sânâ uyârsâ ,),)
EveT SıradanıM ~ Amaa   E N – Ö N – S I R A D A N ;]
HaksızLığa GeLemeM Hatır,GönüL DinLemeM Babamın kızıyım ben KURŞUN yerim ama ASLA laf yemem!!
ŞeytaN OLup Kanıma GirerSen; Azrail OLup Canını Alırım
MiLLetn Götü TawaN yapMış GökyüZünü GöReMioRz xD
TakLitLErimden Sakınmayın Bana uLaşamıcanıs İçin Ancaq OnLarLa yeTiniRsiNizx))
SeviLmeq İsTiyoSan öNce İnSan OL ! Ha Bu AraDa İnSanLq BeDava RaHat OL!!
ßen vazqeçTim qözLerinden MuTLuLuk senin oLsun
HaDDiпdeп FazLa´ mut-Lu-yum ! S-é-v-m-i-y-o-R-u-m  : )
Beğendiğiniz damar sözleri arkadaşlarınız arasında beğenip paylaşmayı unutmayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder