Sayfalar

19 Mart 2012 Pazartesi

Facebook Kısa sözleri


facebookta fan sayfalarınızda profil sayfalarınızda kullanabileceğiniz kısa facebook sözlerini sizler için bir araya getirdik. Beğendiğiniz facebook sözleri profil sayfalarınızda paylaşarak arkadaşlarınız arasında beğenebilirsiniz
zeri tozlanmış sandık gibiyim
Ara sıra açılıp yâd edilmek istiyor kalbim
Sahi[ uğrak verir misin tozlu benliğime
Kapağımı kaldırmayı kaldırabilir mi yüreğin
Ağır gelirdim sana ben hâlâ öyle miyim?
Dilimde tekilleşen bir cümleydin sen ünlü düşmesine uğramış şimdi kalbim
Rüzgârlar düşürmüş ismini yüreğimden
Eğilip almaya mecalim yok yerden
Üzerimde pot duran bir elbisesin şimdi gidişlerini ne kadar içeri alsam da bana hep bol geldin sen!
—-
O’na varabilmek adına seni geçebilme yetisine sahip olabilseydim ben[
Yunus misali kırk yıl odun taşımaya hazırdım kapına
Her nefeslenişimde içime çektiğim senmişsin gibi boğuluyor cümlelerim
Ah unutmak bu kadar zor olmasaydı keşke
Yükü omuzlarımı bunca çökertmeseydi
Duruşu sensizlikten bozulmuş bir tümceyim şimdi dillerde
Rezil rüsva ettin beni âleme
İsmim gezdi hep hayâsız dillerde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder