Sayfalar

19 Mart 2012 Pazartesi

Facebook profil sözleri


Facebookta profillerinizde fan sayfalarınızda kullanabileceğiniz birbirinden güzel şekilli etkileyici facebook profil sözlerini sizler için derledik. Beğendiğiniz profil sözlerini arkadaşlarınız arasında paylaşabilirsiniz. Bunların dışında kendi sözleri de şekilli yazılar haline dönüştürmek için şekilli yazı yazma adresini ziyaret edebilirsiniz.
Bu masaLar bo$ kaLmaz gidenin yeri doLar Bu vazoLara bir$ey oLmaz yaLniz cicekLer soLar Gönül kimsesiz yapamaz sevebiLeceği bir dost arar Ta$in kaLbi yoktur ama onu biLe yosun sarar!
BeLki birgün dikenLer kanatacak eLLerinizi,beLki serseri bir kurşun deşiverecek yüreğinizi, beLki birgün öLüm kapInIzI çaLIverecek apansIz Ama ne siz eLLerinizi çekecek dikenLerden, nede ben Ne siz korkacaksInIz geceLerden, ne de ben Ne siz vazgeceksiniz bu kavgadan nede ben!!!
Hani gözler vardır ya sözleri anlatır, hani sözler vardır ya gözleri ağlatır, hani anılar vardır ya değeri geç anlaşılır; bir de aşk vardır ya seni anlatır
Öyle bir aşk isterim ki hiç yaşanmamış olsun, Öyle bir söz söyleyeyim ki hiç söylenmemiş olsun, Öyle bir dert çekeyim ki çekilmemiş olsun
Bir silahım olsaydı bir silahım; yoksulluğu şakağından,kaybetmeyi kalbinden,yalnızlığı sensizliği alnından ,alnının tam ortasından vururdumBir kerecik söyle demiştin söyleyememiştim hani, işte şimdi söylüyorum SENİ SEVİYORUM!
Çöldeki Tek Göl Olsan Bile Seni Yaşatmak İçin Hergün Ağlarım !
Aşktı o! Değiştiren tüm gecelerimi Aşktı o! Beni durup durup yenileyen Oydu, duygulu yapan hoyrat ellerimi Oydu, doludizgin gidişime dur diyen
Aşk bir bedende iki ruh,dostluk iki bendende bir ruhtur,bana unutmayı ve unutulmanın acısını öğrettiler ama seni bana unutturmayı asla öğretemediler
Gözlerinde baharları beklerken içindeki kış beni vurur; sen bilmezsin yüreğimden sevdana ne sular akmak ister durur!
Yağmuru sevdiğini söylüyorsun, yağmur yağdığında şemsiyeni açıyorsun Rüzgârı sevdiğini söylüyorsun, rüzgâr estiğinde pencereni kapatıyorsun; korkuyorum çünkü beni sevdiğini söylüyorsun
Bin yıl ömrüm olsaydı bin yıl seni severdim, bin yıl seni sevseydim bin yıl daha isterdim
Gelip geçicidir dediler, çocuksun unutursun dediler, boşuna üzme kendini kimleri seveceksin dediler ama yanıldılar Benim ilk ve tek aşkım sendin ve öyle kalacaksın!
Eğer beni daha fazla üzmek istemiyorsan rüyalarıma bile girme sakın n’olursun unutmak doğanın en güzel armağanı insana Biliyorsun seninde son armağanın unutulmak!
Bilmezler yalnız yaşamayanlar nasıl korku verir sessizlik insana; insan nasıl konuşur kendisiyle; nasıl koşar aynalara Bir cana hasret, bilmezler
Benim bütün dualarım seninle Sen bir ömür boyu mesut olasın diyeYalvarırım gündüz gece, hayalin gözlerimde, benim olasın diye
Uzaklık küçük sevgileri öldürür, büyükleri ise yüceltir Tıpkı rüzgârın mumu söndürüp ateşi alevlendirdiği gibi
ѕєи аиса оиа вυиа Іаf γєті$тіЯ ‚ імај вОzυк віЯаѕ dєĝі$тіЯ ‚ нєЯ каdıиı аииєи мі ѕаиdıи Окυγυр каfаиı ваγа ві gєІі$тіЯ
(U)gєηє вєηι уαℓηιz вιяαкιρ gι∂ιуσяѕυηвιℓмιуσяѕυηкι вєηι ηє ¢σк üzüуσяѕυη!(U)
ѕєνѕєуdiη üzмєzdiη!вєηi вιяαкιρ giтмєzdiη!
нєяѕєуιη вιя ѕσηυ ναяdιяιѕтє вυdα ѕєηιη ѕσηυηdυя!!!
รєשєภ รєשเlเг๓เรคl๔คภคภ คl๔คtเг๓เรﻮเ๔єภlєг ﻮєгเ ๔öภ๓єz๓เร!
нàηι ¢σк ѕєνмιѕdιη؟вιяιcιк ѕєνgιlιηdιм؟αѕlα υηυтαмαм dєяdιη؟αηlαdιмкι ѕєηdє нєяѕєу уαlαηмιѕ!
вαηα кαℓвιмι gєяι νєя!ѕєη вєηιм αѕкιмι нαкєтмιуσяѕυη!
αdαℓєтѕιz αѕк!
>>>(SEVDINIZIN ISMI)<<< ѕєвєвιмѕιη ѕєη вєηιм!
ѕєη уσℓυηα вєη уσℓυмαιѕтєя αяα ιѕтєя αяαмα вιттι вυ αѕк αятιк gєяι ∂öηüѕü уσк!
öуℓє вιя gє¢єякι zαмαη ηє уαѕαη∂ιgιηι вιℓє αηℓαмαzѕιη!
вєηι ѕєνмєк уüяєк ιѕтєя!ѕєνємєzѕιη αн ѕєνмє ∂ємє∂ιм мι؟¢σк αgℓαяѕιη ¢σк уαηαяѕιη güηαн вєη∂єη gιттι ∂ємє∂ιм мι؟
๒เг๔คђค รєשєгรє๓ єﻮєг töש๒є!
αşкѕıη ѕєη!
вєη ѕєηι ∂єℓιℓєя gιвι ѕєν∂ιм ναzgє¢мєує¢єк∂ιм αмα кυѕυяα вαкмα вєвєgιм ѕαятℓαя вυηυ gєяєктιя∂ι!
кιz∂ιηмι ¢єк∂ιм gιттιм ∂ιує؟?
αηℓα∂ιм мüмкüη ∂єgιℓ вυуüz∂єηвυ αтєѕι вι∂αнα уαкмαм, gι∂єякєη αя∂ιмα вαкмαм!
cαηιмιη ι¢ι кαℓк уαяαмι ѕαя!gєlмєzѕєη ölєcєgιм!
ѕєη вαηα уαя σlмαzѕαη кιяιlιя кαηαdιм кσlυм!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder