Sayfalar

19 Mart 2012 Pazartesi

Şekilli etkileyici sözler


Facebook twitter msn ve diğer sosyal paylaşım siteleri için şekilli etkileyici facebook sözlerini sizler için derledik. beğendiğiniz sözleri profils sayfalarınızda paylaşabilirsiniz.
*Gerçekler acıdır, baklava tatlıdır O zaman baklava gerçek değildir
*Yerin kulağı vardır, benimde kulağım var Ben yer miyim ? Yemem!
*Bilmemek ayıp deil yeterki çaktırma
*Tam öğrenmeye başlamıştımki okul bitti
*Ey yükselen nesil  İn ulan aşağı
*Eger dünya delikanli olsaydi yuvarlak olmazdi
*Gençligim aci veriyordu ameliyatla aldirdim
*Selam, ben Aydan Sener – Hadi yaa Ben de Dünyadan Neil Armstrong
*Yes abicim, Türkçe egitime benden de okey!!!
*Ilahi Azrail sen adami öldürürsün
******un adini mafya koydum, artik bi mafya babasiyim!
*Sen hic sahanda yumurta yedin mi? EvetPeki deplasmanda yedin mi?
*Anasına bak babasından dayak ye =)
*Geçen gün düşündüm, evet dedim ben seviyorum umarım sende seviyorsundur Öyle ya kim sevmez ki dondurmayı
*Seni TC kanunlarının aşk maddesi gereğince izinsiz kalbime girmenden dolayı dolayı seni ömür boyu kalbime hapsediyorum
*Tanrım kör oldum! Artık kusura bakamıorum
*Sizde bit şampuanı war mı ? Kirlendi hayvancıklar
*Bazı parazitler bağırsakta yaşar  Bağırmasakta
*Taksime cami yapmasınlar; başkasının taksisine yapsınlar*Dün bir Amerikalı gördüm Abi nasıl İngilizce konuşuyo görecen
*Depresyondayım, stres amcam
*Dış görünüşe önem vermem, röntgen filmi çektirip gelin
*Asansör bozuktur En yakın asansör karşı apartmandadır
*Mozomlar ikiye ayrılır: Kibar mozomlar ve kro-mozomlar
*Size deniz anası taklidi yapayım mi? Deeeniiiizzz ggeeell yavruumm geell annecim
*Boşluktaki fil’e ne denir? Fil in the blanks!
*Yıkanan Ton’a ne denir? Washington!
*Geçen gün bir taksi çevirdim; hala dönüyo!
*Kitabım ewde kalmış, çünkü onun bi kocası yook!!
*Limon deyip geçme çünkü parola limon değil
*Zil çaldı mı? Hayır zil masum
Gözyaşlarının değerini bil,onları haketmeyenler için ağlama
İnsan yüreği, kaç yaşında olursa olsun ancak ona açılan yüreğe karşılık verir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder